FANDOM

«— Сер Грегор поведе п'ятсот вершників з Річкових земель на вогонь від Божого Ока до Червоного Зубця".»
~ Тайвін Ланністер

«Сонце стояло низько на заході, коли вони побачили озеро із мерехтливими водами, що вигравали різними кольорами: червоним і золотим, яскравими, як лист чеканної міді. »
~ Думки Дункана

Боже Око (англ. Gods Eye) — велике озеро Вестероса, найбільша водойма континенту.

Опис

В серіалі

1 сезон

Тайвін Ланністер розповідає синові Тіріону Ланністеру, що після поразки Західної армії Ланністерів загоном Робба Старка в Річкових землях у битві в Шепочучому лісі, східна армія Ланністерів на чолі з Тайвіном перегрупується в Харренхолі, на північному березі озера Боже Ока. Тайвін прямо говорить, що прикривати відхід основної армії він посилає сера Григора Клигана, і його вершники мають підпалити ферми і поля Річкових земель скрізь між Червоним Зубцем річки Тризуб і озером Боже Око.

В книгах

  • В «Пісні льоду та полум'я» Острів Ликів вважається розташованим в самому центрі Божого Ока, на батьківщині «зеленовидців» [1] ("greenseers"), які зберігають традиції і секрети давно зниклої раси Дітей лісу.
  • Острів вважається батьківщиною багатьох чародійних дерев.
  • Історично саме на Острові Ликів посеред Божого Ока бів укладений перший пакт між Першими Людьми і Дітьми Лісу.
  • В Божому Оці плавають чорні лебеді.
  • Це місце має погану репутацію серед людей, і більшість намагаються його уникати.
  • Боже Око живить води річки Чорноводної, але, здається, не є судноплавним для великих суден.
  • Інша річка, Джерело Rippledown, живить озеро.

Виноски

  1. Зеленовидцями називали чаклунів Дітей Лісу.

Річкові землі
Правителі Бейліши
Столиця Харренхол
Поселення Акорн Хол · Близнюки · Вендске містечко · Готель на перехресті · Дівочий Ставок · Кам'яна Септа · Риверран · Рожева Діва · Рейвентрі · Сигард · Солеварні · Стоунхедж · Ковпак Брід
Річки і озера Боже Око · Тризуб · Чорноводна
Місця Високе Серце · Затока Залізних Людей · Затока Крабів · Кам'яний Млин · Мис Орлів · Острів Ликів · Перешийок · Рубіновий брід · Холлоу Хілл · Шепочучий ліс
Шаблон:Річкові землі